יום שני, 23 במאי 2011

הסעות פרטיות ארוכות טווח – אופציות נוספות לשירותכם

תחום ההסעות בישראל הוא תחום גועש ורועש, כנראה בגלל גודלה של מדינתנו הקטנה אשר מאפשר נסיעה לרוחבה ולאורכה ביום עבודה בודד. הסעות יכולות לצאת מכל איזור שהוא בארץ ולחזור חזרה כבר באותו היום ולכן גם כאשר הנסיעה מוגדרת כארוכת טווח, היא מתאפשרת ללא בעיות מיוחדות.
קיימים מספר סוגי הסעות שכיחים למרחקים ארוכים :

הסעות - טיולי משפחה

משפחות רבות בוחרות לטייל יחד בארץ כחטיבה אחת. כל המשפחה מתכנסת מכל קצוות הארץ לטיול משותף, הילדים מכירים אחד את השני טוב יותר והמבוגרים זוכים לזמן בילוי איכותי. אמנם הדבר מורגש מאוד במשפחות גדולות אך גם המשפחות הקטנות יותר יעידו כי המראה של שיירת מכוניות הוא מראה בזבזני למדי. מספר מכוניות אשר נוסעות אחת אחרי השנייה לאותם המקומות בדיוק גורר הוצאה כספית לא מעטה לדלק וכמובן הוצאות עתידיות הקשורות לבלאי הרכבים.
כמו כן, על כל הנהגים במשפחה לשמור על עירנות והנסיעה עצמה הופכת למטלה לא קלה.
שימוש בחברת הסעות פותר את הבעיות הללו – כולם מוסעים ברכב אחד (אוטובוס, מיניבוס וכו'), נהנים מהנסיעה וחוסכים בעלויות.

הסעות לאירועים

הכלה מנהריה והחתן מבאר שבע? מה עושים? בדרך כלל, זוגות אשר מגיעים ממקומות שונים בארץ בוחרים להתחתן במקום הקרוב למקום מגוריהם של צד החתן או הכלה. תמיד יהיו מי שיסבלו מהתופעה והם אותם אורחים אשר גרים רחוק ממקום האירוע. לגרום לצד שלם של משפחה להתארגן על רכבים, לנהוג שעות ארוכות הלוך ולחזור את אותה הדרך באותו היום זהו עניין לא נעים. במקום לסכן את האורחים שבאים מרחוק בנהיגה מפרכת רבת שעות, ניתן לשכור רכב הסעות בגודל המתאים עד לאירוע וחזרה.

חשוב לציין כי בטרם בחירת הסעות לכל מטרה שהיא יש לברר את הפרטים הבאים :

•    מגוון הרכבים אשר זמינים ביום/ימים שבחרתם.
•    האם קיימת חלופת הסעות במקרה של נהג חולה, תקלה ברכב וכו'.
•    וותק החברה.
•    האם הנהג עבר רענון נהיגה.
•    האם הרכבים עומדים בתקן הבטיחות של משרד התחבורה לרכבי הסעות.
•    כמה שעות מותר לנהג לנהוג ברציפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה